سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

تبدیل ویزای جاب سیکر به ویزای کاری

تبدیل ویزای جاب سیکر به ویزای کاری

چنانچه متقاضی مهاجرت شغلی به روش جاب سیکر موفق به یافتن شغل مناسب و دریافت دعوت ‌نامه‌ی شغلی شود، ویزای جستجوی کار را با گرفتن مجوز کار می تواند به ویزای کاری تبدیل نماید. اما چنانچه در مدت مقرر موفق به یافتن کار نشود باید به کشور خود بازگردد.

شرایط اخذ ویزای جاب سیکر

متقاضی دریافت مهاجرت شغلی به روش جاب سیکر باید برای اخذ ویزای کاری دارای شرایط زیر باشد:

* دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر

* سابقه ی کار به مدت حداقل 5 سال در زمینه ی تحصیلی خود

* اثبات تمکن مالی برای پرداخت هزینه ی اقامت در کشور مقصد

* داشتن بیمه مسافرتی یا پزشکی

شرکت مهاجرتی هومان ویزا

3- مهاجرت شغلی با روش امتیازبندی (اسکیلد ورکر)

کشورهای استرالیا و کانادا با روش اسکیلد ورکر اقدام به جذب نیروی کار متخصص می نمایند.

اسکیلد ورکر کانادا

اسکیلد ورکر فدرال کانادا برای نیروهای کاری متخصص و با سابقه‌ ی خارجی است که قصد دریافت اقامت دائم این کشور را دارند. اسکیلد ورکر فدرال توسط سیستم اکسپرس انتری مدیریت می‌ شود. درخواست متقاضی برای شرکت در برنامه‌ ی اسکیلد ورکر، از طریق معیارهای زیر ارزیابی می‌ شود:

1- سن: هر چه سن متقاضی کمتر باشد، امکان دریافت این ویزا بیشتر خواهد شد و سنین بین 18 تا 35 سال بیشترین امتیاز را دارد.

2- تحصیلات: حداکثر میزان امتیاز برای مقطع تحصیلی دکتری است که دارای 25 امتیاز است و هر مقطع تحصیلی پایین ‌تر، دارای 2 امتیاز کمتر می باشد.

3- سابقه کاری: کمترین میزان سابقه کاری برای اخذ ویزای کاری باید حداقل یک سال باشد و تمام تجارب کاری متقاضی باید در بازه زمانی 10 سال گذشته باشد و داشتن حداقل 6 سال سابقه ی کاری، بیشترین امتیاز را خواهد داشت. همچنین مهارت کاری متقاضی باید مطابق با تخصصی باشد که برای ویزای اسکیلد ورکر انتخاب کرده است.

4- مهارت ‌های زبان انگلیسی یا زبان فرانسه: متقاضی مهاجرت شغلی باید به زبان انگلیسی یا فرانسوی در چهار مهارت‌ نوشتن، خواندن، شنیدن و صحبت کردن تسلط داشته باشد و حداقل نمره قابل ‌قبول آیلتس 6 است.

5- داشتن پیشنهاد شغلی معتبر

6- میزان سازگاری

متقاضی مهاجرت شغلی به روش اسکیلد ورکر کانادا بر اساس توانایی ‌های خود در هر کدام از این معیارها، امتیاز کسب می کند و در مجموع حداقل امتیاز قابل قبول 67 می باشد. چنانچه متقاضی موفق به کسب امتیاز مطلوب شود برای وی دعوت ‌نامه ‌ی اپلای برای ویزای اقامت دائم کانادا در زمینه‌ ی مهاجرت کانادا صادر خواهد شد و پس از آن متقاضی می ‌تواند در کانادا مشغول به کار شود.

اگه در مورد شرایط و مدارک لازم برای مهاجرت داروسازان به استرالیا نمی دونی کلیک کن.

ویزاهای اسکیلد ورکر استرالیا

استرالیا با صدور ویزاهای امتیازبندی، افراد واجد شرایط را برای رقابت با سایر افراد برای مهاجرت شغلی به این کشور دعوت می‌ کند. ویزاهای امتیازبندی استرالیا عبارتند از:

1- ویزای مستقل ماهر  استرالیا (189Subclas): متقاضی مهاجرت شغلی می تواند در صورت اخذ ویزای مستقل، اقامت دائم استرالیا و کار در این کشور را کسب کند.

2- ویزای کاندید شده (190Subclass): متقاضی با ویزای کاندید شده، می تواند تحت حمایت دولت استرالیا به عنوان کارمند حرفه ای در این کشور اقامت دریافت کند.

3- ویزای نیروی ماهر با حمایت موقت (489Subclass): شرایط اقامت و کار متقاضی مهاجرت شغلی با دریافت این ویزا به این صورت است که ابتدا نیروی کار ماهر باید چهار سال در مناطق روستایی و دورافتاده ی استرالیا اقامت و کار کند، سپس با پایان چهار سال تعهدش، ایالت مورد نظر خود را برای اقامت و کار انتخاب نماید.

البته دریافت مهاجرت شغلی از طریق اسکیلد ورکر معایبی نیز دارد، از جمله این که بررسی پرونده ی متقاضی زمان بر بوده و ممکن است حدود یک سال طول بکشد، همچنین برای مهاجرت شغلی در سیستم امتیازبندی ممکن است، افراد متقاضی دیگر دارای امتیاز بالاتری باشند و محدودیت مشاغل نیز موجب می شود که دریافت ویزای شغلی از این طریق کمی مشکل باشد.

اگر در مورد مهاجرت به کانادا با برنامه مهاجرتی آلبرتا (AINP) نمی دونی کلیک کن.

مزایای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری خارجی 

ویزای کار موقت چیست؟

متقاضی برای دریافت ویزای کار موقت باید یک کارفرمای خارجی داشته باشد. سپس کارفرما در کشور مقصد باید بتواند به اداره ی کار کشور خود اثبات کند، نیروی کار مورد نیاز برای شغل مورد نظر را از میان شهروندان کشور مقصد نیافته است و مجبور به انتخاب نیروی کار خارجی شده است. در این صورت بسته به نوع قراردادی که بین متقاضی با کارفرما منعقد می شود، برای وی یک مجوز اقامت از طریق ویزای کار یک یا سه ساله صادر خواهد شد که قابل تمدید است.

برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت کاری ایرانیان با کارشناسان شرکت مهاجرتی هومان ویزا تماس بگیر.

از مطالعه مقاله فوق می توان نتیجه گرفت

برای دانستن این موضوع که با توجه به توانایی ها و تخصص های افراد چه نوع مهاجرتی موفق است و می توان به صورت تضمینی برای اخذ اقامت کشور مقصد اقدام کرد توصیه ما دریافت مشاوره رایگان با متخصصین شرکت مهاجرتی هومان ویزا است تا با صرف کمترین وقت مناسب ترین نتیجه را دریافت کنید

یکی از خدمات ویژه این تیم، مشاوره رایگان اخذ اقامت، اخذ ویزا، سرمایه گذاری خارجی، ثبت شرکت در خارج از کشور، اروپا، امارات… می باشد.

لینکهای کاربردی شرکت مهاجرتی هومان ویزا

·       اخذ ویزا

·       ثبت شرکت در خارج از کشور

·        شرکت مهاجرتی و خدمات مهاجرتی

آزمون های زبان مهاجرت

·       آزمون تافل

·       آزمون oet

·       آزمون آیلتس

·       آزمون پرومتریک

·       آزمون DHA

·       آزمون GRE

·       آزمون PTE

·       آزمون دولینگو

·       آزمون ناتی